Related Posts with Thumbnails

Fajna Mama

Przewodnik po naturalnym oraz intuicyjnym rodzicielstwie. Książka została objęta patronatem medialnym m.in. czasopisma "Women’s Health".


Wszystko, o czym przeczytasz w tej książce, to wiedza, którą się sama kierowałam, stając się mamą. To cenny i obszerny zestaw porad opracowanych przez najlepszych ginekologów, położne, pediatrów, ekspertów, naturopatów oraz moich przyjaciół – wspaniałych ludzi, których miałam szczęście poznać. Przedarłam się przez setki stron różnych badań naukowych, przeczytałam stosy książek, czerpałam z doświadczeń czytelników mojego bloga, zadałam wiele pytań ekspertom, by w końcu utwierdzić się w przekonaniu, że to, co dyktuje mi intuicja, jest słuszne i dobre. Oczywiście, nie natknęłam się na publikację, która rozwiałaby wszystkie moje wątpliwości i dała odpowiedzi na wszystkie pytania. Gdybym taką znalazła, nie napisałabym tej książki, tylko polecała taką każdemu, kto pyta mnie o radę. Ale takiej pozycji nie było, a ja coraz częściej zastanawiałam się, jak mogłabym podzielić się swoją wiedzą. Myślałam o tym, chodząc z dzieckiem na bilanse, podczas codziennych spacerów, starając się odpowiadać na pytania i zarzuty wiecznych krytykantów, nawet podczas pracy! Dlatego teraz przekazuję Ci cała moją wiedzę. Zaczynajmy!


Alicia Silverstone przedstawia kompleksowy przewodnik dla wszystkich kobiet, które pragną zajść w ciążę, urodzić zdrowe dziecko i wychować je na szczęśliwego człowieka. Słynna amerykańska aktorka dzieli się w nim swoimi przeżyciami z okresu ciąży oraz pierwszych miesięcy życia jej ukochanego synka. Bazując na opiniach uznanych ekspertów i autorytetów w dziedzinie zdrowego odżywiania oraz pediatrii, udziela skutecznych i niezwykle ciekawych porad dotyczących naturalnych metod walki z bezpłodnością, sposobów radzenia sobie z powszechnymi problemami zdrowotnymi pojawiającymi się w okresie ciąży, a także stosowania najlepszych technik porodowych. 

Autorka dzieli się również interesującymi informacjami z zakresu karmienia piersią, wychowywania dzieci oraz ich prawidłowego żywienia. Książka obfituje w oryginalne przepisy na pyszne i zdrowe wegańskie i wegetariańskie dania, które w niezwykle pozytywny sposób wpływają zarówno na zdolność organizmu kobiety do zajścia w ciążę, jak i na szansę urodzenia zdrowego dziecka. To niezastąpiony poradnik dla wszystkich rodziców, którzy chcą wychować swoją pociechę w duchu wegetarianizmu lub weganizmu oraz ekologicznego podejścia do życia.


Unikalny i pełen pozytywnej energii poradnik dla wszystkich kobiet. Znajdą w nim wszystkie niezbędne informacje dotyczące poczęcia, okresu ciąży, porodu oraz tego, jak wychować zdrowe i szczęśliwe dziecko. - lek. med. Jay Gordon

Jesteście ciekawi książki blondynki z teledysków Aerosmith? Czekam na Wasze komentarze czym jest rodzicielska intuicja. Najciekawszy nagrodzę książka Fajna Mama od Wydawnictwa Kobiecego. Czas start. Wyniki 10 kwietnia wieczorową porą


Warto zaufać naturalnym instynktom i sprowadzić na świat zdrową, pełną energii i radości istotę! To książka, którą powinna przeczytać każda kobieta pragnąca zajść w ciążę.

0 komentarze :