Related Posts with Thumbnails

Wachlarz Podróżnicki


W ubiegłą sobotę 13.09.2014 wczesnym rankiem pomknęłam do Warszawy i w mym napiętym grafiku ważnym punktem był Wachlarz. Podróżnickie spotkania poświęcone dyskusjom o podróżach i tematach pokrewnych. Wachlarz ma łączyć, integrować i pobudzać do interakcji ludzi, którzy podróżują albo chcą zacząć podróżować. Cudowna inicjatywa Ani i Kuby Górnickich

Dlaczego warto było wstać o 4 rano, by zdążyć na czas? Otóż warto było się poświecić choćby po to, by tuż przed terminem porodu spotkać Marysię Górecką mamygadzety.pl :) Posłuchać jej prelekcji o gadżetach dla podróżujących rodziców, czyli jak wygodnie podróżować z dziećmi. Zestawić gadżetmamę z opowieściami Oli i Pawła Wysockich. Warto by zobaczyć na żywo pandę z ukulele i głowić się przez dłuższy czas, czy przypadkiem w czasach, gdy przemierzałam Europę na stopa nie spotkałam gdzieś  w drodze Łukasza Gołackiego :) Takie przyziemne rzeczy... a jakże inspirujące. 


Słuchając kolejnych prelekcji uświadomiłam sobie jak bardzo brakuje mi "bycia w drodze", podróżowania, które gdzieś między porodami, problemami, finansowymi kryzysami  i szarą codziennością zeszły na dalszy plan... Pasjonaci podróży wzruszyli mnie emocjonującymi opowieściami z pięknymi fotografiami w tle, rozbudzili we mnie tęsknotę... 4 bloki tematyczne: podróże z b(v)logiem, podróże z pomysłem, podróże i dzieci, podróże po prostu, 15 prelegentów, 15 podróżniczych historii i nieodparta pokusa by rzucić wszystko i gdzieś pojechać... Z mężem , z dziećmi, przed siebie... bez wiążących ręce wymówek...

wachlarz 2014





0 komentarze :