Related Posts with Thumbnails

Duns Sweden dla mojego zbója

Śledzę modowe nowinki...ale uważam, że dziecko to dziecko...i powinno być ubrane adekwatnie do wieku...i do okazji. Vi ma niespełna 4 latka i to mała księżniczka, ale Igor zbój ma być ubrany jak na 11 miesięcznego rozrabiakę przystało, a nie tam mały stary, encik penik elegancik:) Inna sprawa, że większość dziecięcej konfekcji po prostu mi się nie podoba... tzn takich no name ubranko dziecięce z misiem, kotkiem albo pieskiem...ohyda. I to nie jest żaden tam post sponsorowany, ale dzięki Dzieciom Natury poznałam ubranka Duns Sweden i ja i Igor zakochaliśmy się od pierwszego ubrania, a ja to chyba nawet od pierwszego uprania:) Duns Sweden to szwedzka marka ekologicznych ubranek dla dzieci... to kolorowe, energetyzujące ubranka które, optymistycznie nastrajają, są wzorzyste, ale grafiki nie są banalne...W ofercie znajdziecie wzorzyste, kolorowe body, koszulki, getry, bluzy etc. Dla niemowlaków i dzieci do 7 lat. Co dla mojego zbója ważne są wygodne, nie krepują ruchów, a co dla mnie są uszyte z organicznej bawełny  pochodzącej z ekologicznych upraw, barwione nietoksycznymi barwnikami, posiadają certyfikat Global Organic Textile Standard (GOTS). Wykończone z ogromną dbałością, po kilkunastu praniach w mojej kiepskiej wodzie wyglądają idealnie, napy/zatrzaski są dobre i trwałe, ubranka szybko schną i są bardzo przyjemne w dotyku. Organiczne, wygodne, dobre gatunkowo i o unikatowym wzornictwie...czegóż chcieć więcej?







1 komentarze :